Loonadministratie voor administratie- en accountantskantoren

Samenwerken administratie- en accountantskantoren

Onze dienstverlening voor de loonadministratie kan ook worden afgenomen door administratie- en accountantskantoren welke zelf niet over de expertise van dit vakgebied beschikken. Door onze specialisatie in loonadministratie is de kwaliteit van onze dienstverlening uitermate hoog. Ons team bestaat uit gedreven, ervaren professionals die weten welke wet- en regelgeving toegepast moet worden.

Wij bieden oplossingen, geheel afgestemd op uw specifieke wensen. Wilt u bijvoorbeeld zelf de controle behouden? Dan kunt u zelf, eventueel samen met ons of met uw klant, de online administratie bijhouden.

Het is ook mogelijk om de gehele salarisadministratie uit te besteden en ons de communicatie en correspondentie met uw klanten te laten verzorgen. Welke vorm van samenwerking u ook kiest wij kunnen u een passende oplossing bieden. Wij bieden administratie- en accountantskantoren ook interessante kortingen op de tarieven.

Meer weten, neem dan snel contact op!