Loonadministratie zelf doen

zelf doen

Wanneer u zelf beschikt over een eigen personeels- en/of salarisafdeling kunt u de loon- en/of personeelsadministratie zelf verzorgen. Wij leveren een cloud omgeving en staan voor u klaar ter ondersteuning. Het maken van de mutaties en verwerken van de salarisgegevens doet u zelf.

Zodra het systeem door ons is ingericht , kan u het gebruiken en voert u de mutaties door. Met een druk op de knop genereert u de salarisstroken, betaalbestanden en loonjournaalpost.

Door het werken in de cloud heeft u als werkgever altijd toegang tot uw administratie. Daarnaast krijgt u hierbij ook toegang tot diverse HR functionaliteiten waarmee u nog beter u medewerkers kan bedienen. Onder andere krijgt u de beschikking over de volgende functionaliteit:

  • Employee Self Service (ESS)
  • Manager Self Service (MSS)
  • Functioneren en beoordelen
  • Verlofregistratie
  • Opleidingen
  • Digitaal dossier

Meer weten

Wilt u meer weten over de loonadministratie zelf doen. Neem contact op via ons contactformulier of bel ons op 0183 – 510 298, zodat u al uw vragen kunt stellen en wij onze werkwijze verder aan u uit kunnen leggen. Ervaar direct hoe ROTS Loonadministratie met u meedenkt. Uiteraard zonder verdere verplichtingen. Bellen of mailen, het kan allebei. We reageren snel.